onsdag den 7. november 2007

Radioprogrammer

Jeg mener at radioprogrammerne i dag i langt de fleste tilfælde er meget mere interessante end de fleste tv-programmer.
Det gælder f.eks. morgenradioen på P3, tjenesten osv.
Specielt kan jeg ret godt lide DR P3, de spiller noget godt musik, og værterne er generelt rigtigt dygtige.
Jeg kunne også godt engang lide Anders Lund Madsen...
Det kan jeg ikke mere.
Deres "De sorte spejdere" program der er blevet sendt den sidste lange tid er noget værre lort for at sige det mildt.

Det minder mig lidt om "Aha" programmet på DR1, værterne ser ud til at have det voldsomt morsomt, men den del der siver ud til lytterne/seerne er forsvindende lille.

Og ja, jeg er givetvis blevet "gammel og grumpy", men nej hvor var det dog rart i den periode de var på ferie... der kunne jeg faktisk høre gode radio-programmer igen. F.eks. "Musikquizzen"... istedet for de to Anders'er der bare sidder og fniser helt vildt over noget de selv finder herre-skægt.

Suk, ja, gammel og grumpy :-)

Ingen kommentarer: