torsdag den 8. november 2007

Hmm, morgenkvalme hele dagen...

Det er rigtigt synd for Christina.
Hun har stadig kvalme, og det stort set hele tiden.
Hun har tabt ca. 5 kg over de sidste 3½ uger - og det er ALT for meget (ifølge sygeplejersken på Skejby sygehus).

Jeg forsøger at få hende til at spise, men det er ret svært.
Langsomt (men sikkert) bliver jeg mere og mere irriteret over situationen. Det gør mig ikke noget at jeg skal opvarte hende lidt, det kan jeg faktisk godt lide ;-)
Men at hun ikke har nogen energi, intet overskud og ikke for alvor gør noget for at få det, det går mig lidt på.
Det er selvfølgeligt også svært for mig at forstå at man end ikke kan overtale sig selv til at spise - når man skal ;-)
Plejer ikke at være noget problem for mig :-D

Men bare det at jeg åbner køleskabet i køkkenet er nok til at fjerne hendes lyst til noget som helst - selv når hun sidder i sofaen i den anden ende af stuen.
Jeg er lidt bekymret for at jeg ender med ikke at have så ondt af hende, men blive irriteret over det...
Forhåbentligt kan jeg få sat mig ud over det :-(
En bekymret Rasmus

Ingen kommentarer: