søndag den 29. august 2010

Sukkerabstinenser

Tro det eller lad' være, men det er faktisk lykkedes mig nu at holde diæten i 4-5 dage.

Hvor utroligt det end lyder, så er der faktisk en hel masse ting jeg kan mærke, allerede nu.

Det første jeg oplevede (faktisk på dag 1), var hovedpine.
Dag 2 fik jeg også hovedpine, og det har jeg faktisk haft stort set alle dage siden jeg startede.

Det facinerende er, at så forskellig er min kost ikke.
Det eneste jeg har gjort er, at undgå stivelse (brød, kartofler, pasta), sukker (hvidt sukker, ikke frugt) og oksekød.

Hovedpinen er ikke som den "spændingshovedpine" jeg af og til får.
Jeg er ret sikker på, at det bare er min krop der er ved at omstille sig til at finde energien fra andre depoter end de let-nedbrydelige kulhydrater.

Men udover hovedpinen har jeg det faktisk udemærket.

1 kommentar:

Rasmus sagde ...

Yay! I dag er første dag uden hovedpine fra eftermiddagen.

Har nuppet et par stykker frugt og en enkelt koppe kaffe.

Lækkert!